underbar sol

idag vaknade jag med en jäkla feelgood-känsla. solen skiner in och det känns som vår. sitrter och äter frukost och funderar lite. vad hade jag gjort utan mina underbara vänner här? de är guld värda! jag önskade att alla hemma fick träffa dem!

igårkväll var jag ju hos emma och kollade greys och vi kom överrens om att vi minns inte vad som hände i avsnittet på säsongsavslutningen??? jaja. underbart att det börjat igen iaf. sen blev det rätt mycket snack om allt och inget!
idag är det skola, sen lite träning. har även kommit fram till att jag måste flytta! jag kan inte bo i en etta, jag klarar inte matosen! fyyyy. har alltid varit allergisk mot det! en stor trea hade inte suttit fel!


denna låten spelas mycket nu :P


Kommentarer
Postat av: HELLE

Luktar lika mkt matos i en tre dock :/

2010-03-04 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0