utvilad

äntligen har jag fått sova ut. när jag vaknade imorse började jag städa så det är klart tills imorgon, nu är det bara tvätten ikväll. men det blir bara tre tvättar så jag är nöjd =)
fick precis mitt skattebesked och jag får en gratis hyra i juli! men man ska inte ropa hej, är rädd att jag ska behöva betala okristligt mycket till det danska skatteverket. men har fått feriepengar så då får jag väl betala med det.. men vill inte. hade varit gött att få tillbaka lite så har man hyrorna fixade i sommar om jag nu inte får något jobb!

nu ska jag promenera till skolan, underbart väder!!!


Kommentarer
Postat av: HELLE

Söker du några jobb dååå? :)

2010-03-30 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0