vem försöker jag att lura?

jag hatar hatar HATAR mina ppiller. de kan få mig att må så otroligt dåligt. och jag bryr mig inte om vad alla säger, jag skriver vad jag vill i min blogg. här jag kan vetilera mina tankar och det är inget jag bryr mig om ifall folk får reda på eller inte. jag vet ju orsaken till varför jag mår som jag mår. just nu känner jag mig så otroligt ensam, fast att jag vet att jag inte är det. jag vill hem. hem till helsingborg och träffa min familj. jag saknar allt där hemma så himla mycket och just nu är det extra tungt. samtidigt som jag känner mig ensam orkar jag inte ta tag i dagen och vara social. hade helst velat rulla ner överallt och sovit i några dagar.

Kommentarer
Postat av: malin

<3 jag finns alltid för dig!

2010-03-13 @ 17:54:07
Postat av: ellinor

om det är p-pillerna som får dig att må dåligt bör du ju överväga att byta! finns ju piller som har mindre hormoner! =)

2010-03-13 @ 23:11:31
URL: http://norsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0