workout!

i söndags när jag tränade sa min kropp slut. jag orkade verkligen inte. då hade jag tränat styrka varannandag i 1 1/2 vecka och ökat vikterna en massa. så nu har jag två vilodagar. eller idag ska jag köra något som heter bodybalance, kan inte bara sitta hemma då somnar jag. och då kommer jag att sova dåligt inatt, igen!!

ohh jag är så splittrad. jag måste färga håret och jag vill egentligen gå till johanna. men då kommer det kosta runt 1200 och det är typ mat för en månad för mig! så är jag sugen på att testa johannas kompis jossan. men så är jag så nojjig med mitt hår. tänk så blir det inte bra?? gaaah.. dagens ilandsproblem eller vad??

nu ska jag promenera till lok&motion för här skiner solen något otroligt! underbart!!

Kommentarer
Postat av: ellinor

ja, det är svin dyrt att gå till frissan! :/ du kan ju alltid prova färga själv! blir det sen inte bra kan det ju vara värt att lägga pengar hos frissan (;

2010-03-09 @ 18:54:07
URL: http://norsa.blogg.se/
Postat av: Helle

annars ringer och du hör med johanna vilken färg du kan köpa i affären, de är ju inte sååå dåliga lixom =)

2010-03-09 @ 20:11:53
Postat av: Helle

vad duktig du är med träninge,f an jag har inte tränat på en månad! EN MÅNAD. Nu ska jag träna imorgon bara för det :P

2010-03-09 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0