examinationsseminarium - check!

har sovit tokdåligt, mycket som snurrar i huvudet nu! så tröttare än tröttast begav emma&jag mig till skolan.  Vi skulle ha examinationsseminarium tillsammans med en annan basgrupp om våra vetenskapliga artiklar och bedömningsmallarna. uppgiften som vi fick var riktigt svår och man var rätt nervös där inne i rummet. men jag och emma klarade oss galant och vi fick även tillbaka vår skriftliga del som vi också blev godkända på. så det känns härligt. nu är det EN tenta kvar nästa onsdag som jag dock måste klara då jag inte har tid att komma upp till kalle den 16 juni för en timmes tenta!! så håll tummarna för mig att jag fixar den! sen är det faktiskt SOMMARLOV. hel knasigt. vad tiden går.

nu ska jag kila över till emma och slappa lite =)

Kommentarer
Postat av: Tonyanja

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-01-23 @ 08:54:44
URL: http://tonyanja.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0