hälsningar från bredgatan

hemma igen! eller vad man ska kalla det. kom hem för en liten stund sedan och har packat upp redan. otroligt nöjd. nu ska jag bara springa ner till hemköp och handla lite sen ska jag inta soffläge!! och ha bakisdag!!! haha. bell ringde och väckte mig vid 12. först tänkte jag somna om men jag fick ett ryck och bestämde mig att jag skulle hinna med tåget kl 14. sagt och gjort fick jag packa snabbt och sedan var det hejdå.

hade en otroligt bra lördagkväll. förfest/mys hos bell med vin och cosmopolitans. en sväng till utposten och en drink blev det där. dock väldigt snabbt för bell mådde inte helt hundra.. mötte upp filippa på tivvan och sedan kom anna! riktigt lyckat :) dock mår plånboken inte lika bra idag, har en sjuuuuk ångest över hur mycket pengar jag har gjort av med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0