min ögonsten hittade hem

igår blev jag förkrossad, jag råkade komma ur sidan där jag ser på OC ifrån och när jag skulle gå in igen kunde sidan inte visas från sverige. tankarna for rätt snabbt igenom huvudet, hur ska jag kunna se klart det nu? haha onördig. och fattig som man är har man inte råd att köpa boxarna. men jag hittade en annan sida:)

sen idag på gymmet (där jag inte varit på säkert en månad haha) så skulle jag ta upp mina skor. och i skorna ligger något, nämnligen min ipod!! udnerbart!! tur att jag inte köpte en ny!
jag måste lagt ipoden där i efter hospiteringen och att den sedan åkt fram i skon och inte sett den när jag la upp skorna på hyllan.

och när jag kom hem funkade min underbara sida igen, dubbel lycka ;)

i em/ikväll har vi spelat brännboll och snackat skit på långö. Mys!


Kommentarer
Postat av: Isabell

slarvis... är inte ett dugg förvånad ;P

2010-05-06 @ 00:50:35
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Tess

www.tvshack.net



:)

2010-05-07 @ 13:28:48
URL: http://leguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0