basgruppsmöte

min dag idag har mest bestått av basgruppsmöte. pratade om våra tentor/hemtentor/uppgifter vi har kvar. jag fattar inte hur jag ska hinna. blir ingen hemresa till helsingborg på länge :(
och snart har jag gjort mina 8 veckor på boendet! DET är helt sjukt, fattar inte att tiden gått så snabbt. kommer sakna mina tanter och gubbar så mycket. och jag är otroligt stolt över mig själv för äldrevård var det jag såg MINST framemot och nu är det verkligen jätteintressant!
imorgon är det hospiteringsdag vilket betyder att den T1 kommer till mig och jag ska vara handledare för henne. dock jobbar jag 13-21 så det händer kanske inte så mycket då.. menmen det ska vi nog klura ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0