birthday girl!

ikväll fuskar jag lite och firar min födelsedag! fick sluta lite tidigare på praktiken..
när jag väl öppnade dörren möttes jag av detta:

och detta:     

min första tanke var helt ärligt, fan jag har lagt all smutstvätt på vardagsrumsgolvet hahahaha.

sen hoppade tre sötnosar, malin, emma&johanna, fram och blåste i partytrumpeter och hade sig!! gissa om jag blev förvånad?? SÖTASTE! ingen har någonsin gjort så för mig!!!
sen såg jag detta:

hur underbart är inte detta? jag ÄLSKAR prinsesstårta!!! men den sparar vi till ikväll då resten kommer!
har en känsla av att detta kommer att bli en bra kväll ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0