blåljuskryssning!

har varit lite dålig uppdatering här, men har varit så upptagen ;)

i tisdagskväll kom johanna, johanna & Rebecca hit och vi åt pizza, godis och såg på film! sen blev det sleepover och onsdagmorgon började med champagnefrulle! kl 7 gick vi till bussen som skulle ta oss till båten. vilket jävla dygn. så himla roligt och vår klass är så bäst!  Det var ca 30 pers från vår klass som var med så det var riktigt roligt att så många var med!! :)
båten avgick 9 och vi hittade på lite småsaker på dagen. vid 17 började alla fixa sig och förfester i varje hytt. Det var ju en blåljuskryssning vilket betyder att all personal inom sjukvård, polis & brandmän var med. så skoj! vid 20 var det fördrink och det var nog inte så mycket folk med som de förväntade sig så det blev en massa bubbel till oss. middag med buffé och fri alkohol slutar ju bara på ett sätt, galet! sen vart det party in på småtimmarna och halv sju imorse var det frulle! inte många timmars sömn haha och alla var räääätt slitna vid frukosten. jag blev något glad när jag fick ett sms om att vårt basgruppsmöte var inställt och att jag började praktiken kl 15 då ist. när jag kom hem vid 10 imorse hoppade jag in i duschen och sedan somnade jag..

har haft en mysig em/kväll på praktiken och nu ska jag soooova. upp tidigt imorgon igen. längtar efter helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Emilianlily

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-10-05 @ 14:53:51
URL: http://emilianlily.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0