en dag på stan

har gått runder på stan för att hitta en födelsedagsklänning. nästa fredag ska johanna &jag fira våra födelsedagar så då ville jag ha en ny klänning. hittade inget direkt så beställer nog en från hm! provade en där idag men som faktiskt var för stor (ojoj) så ska beställa en mindre!
blev frukost/lunch på 13.. pasta med räkor/kräftor, min absoluta favorit ;)

så mitt shoppingresultat idag blev en julstjärna! det enda julpyntet jag ska ha. vill inte ha en massa plockigt.. men jag vill sätta upp den nuuuu men måste tydligen vänta tills nästa helg! då får ni se hur den ser ut ;)

sen stack vi iväg en sväng till gymmet och svettades.. när jag kom hem ochs att nyduschad i handduken ringer det på dörren. jag som inte ens svarar när jag inte känner igen numret på mobilen, tror de att jag öppnar dörren nyduschad då?? noooo. fyy. hatar oväntat besök haha man får ringa innan tycker jag!!! var säkert ändå bara en tvlicensnisse så lika bra att inte öppna ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0