familjedag

idag började jag dagen med att åka till issa för att hälsa på henne och säga "hejdå" till valparna. för nästa gång jag kommer dit kommer där inte vara några söta liv som biter en i fötterna eller myser med en i famnen. kommer kännas lite konstigt!

vid 14 åkte hela vår familj + killens familj pappa har företaget med ner till malmö och såg någon föreställning av bla dem från hipphipp och johan glans. vi brukar hitta på lite saker då och då, riktigt myyyysigt. sen åkte vi tillbaka till helsingborg för att äta på cardinal. vi beställde in allt möjligt och det var riktigt riktigt gott alltihopa och jag har väl ätit för ungefär en vecka framåt. gott att vara hemma ;)
jag och karl åkte hem och såg klart inception. Min blivande (fast han vet inte om det än....) man är ju med i den filmen såklart man måste kolla ;) är det någon som sett den och fattat slutet helt eller är jag trög och det kommer en tvåa? både jag och karl är nog lite trötta haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0