funderingar från crosstrainern

folk förstår inte hur jag orkar stå så på crosstrainern som jag gör. svaret är enkelt. det är där jag har min egentid, tänker och reflekterar hur dagen har/kommer att vara och tänker på allt mellan himmel och jord. plus att vi har faktiskt rätt mycket ögongodis på loket så att stå där och titta på snygga killar och lyssna på bra musik är ju inte tråkigt direkt ;)
MEN. det finns några saker jag tänkt på.. oporrigt på gymmet är:

* killar som använder samma träningskläder alltid, alltid!! Det finns vissa, som ser bra ut och så. men som har på sig samma jävla kläder alltid. (jag hänger där ofta, så jag vet att det är samma;) varför??! tänk vad det måste lukta haha. man är ju där för att svettas och inte gå runder och vara snygg, men man kan byta!

* killar med tajta byxor/små short. samma sak där. varför?????? Att se blekvita, håriga ben är inte jättesnyggt. nejnej. och tajta löparbyxor på killar går också bort. tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha sicka bra funderingar! kan du inte tjuvfota ngn gång så man får se ögongodiset? jag befinner ju mig ALDRIG på ett gym så jag missar ju allt det där ;P

2010-11-25 @ 12:17:12
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0