funderinger dagen efter

sitter i soffan och försöker klura ut gårdagen. Det blev en massa alkohol och jag får ju ta konsekvenserna från det. Jag minns att när jag kom hem igår har jag slängt alla kort (förutom körkort och bankkortet) i badkaret. har en svag aning om att jag kände att jag skulle veta vart det låg, så därför la jag allt där.

funderar över varför jag stannade kvar på harrys, och vad jag gjorde där helt ensam? hahaha ja har inte umgåtts med någon vad jag minns efter att alla tjejer gick, men något måste ju varit skoj eftersom man är kvar själv??

funderar på om jag ska diska.. men jag tror att jag har lite för ont i huvudet...

i övrigt. HADE JAG EN TOPPENKVÄLL!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0