min helg

har mest bestått av praktik. i fredags var det fest i huset och de gick inte förrens 1.. och kom igen klockan 4! kul när man ska upp 6 ;) Men payback is a bitch haha nästa fredag blir det inte lugnt.. fast jag är egentligen ingen som bryr sig om ifall man har fest, det är bara skoj.. bara inte när man ska upp så tidigt!

igår firade vi söta Johanna lite. Direkt efter praktiken åkte jag hem och duschade och fixade mig lite..  gick hem till Johanna och fick lite mat och massa gott vin! inte helt fel! synd att man inte kunde följa med ut bara..

nu blir det praktik heeeela dagen.


Kommentarer
Postat av: Isabell

fin bild söting :)

2010-11-22 @ 19:40:35
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0