söndag


nu har jag gjort mina helger på praktiken. Känns skönt, men samtidigt sorgligt.
 För snart är min tid där slut
och det kommer faktiskt att kännas tomt...
idag satt vi en väldigt lång stund och tittade på skidtävlingarna som gick.. vad jag vill åka på vintersemester!
jag är inte gjord för detta tråkiga jävla regnet. ge mig lite snö...
 kommer väl ångra min önskan snart känner jag, men det får jag ta då ;)

efter praktiken blev det en sväng till gymmet med Emma. Sen ikväll har vi slappat hos mig
och myst till ensam mamma söker och film! perfekt avslut på helgen. imorgon är det SOVMORGON!!! :)

Kommentarer
Postat av: Bredelone

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-07-15 @ 11:33:46
URL: http://bredelone.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0