why don't you love me?

jag älskar när man får flashbacks efter en fest! haha och vilka flashbacks vi fick igår när vi satt ett gäng hos mig, drack och snackade om allt. Johanna, Johan, Johanna igen, Johanna igen (det är faktiskt sant, folk har ingen fantasi när de namnsätter sina barn) och Emelie var här.
Vet ni vilken låt som spelades i början av kvällen i onsdags (när man fortf kommer ihåg vad det var för musik)

varför gör man sexybich på tyska?? Haha sjukt.

 

igår blev det iaf en spontanutgång om ni inte förstod det :) De är alltid bäst. Fick ett sms när jag satt på bussen hem från praktiken att vi minsann skulle ut och jag är ju inte sen på det. Blev en sväng till Harrys och det var trevligt, det är det alltid där ;) och det råkar alltid spåra ut lite men det gör inget det heller! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0