Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

igår började jag dagen hos Sahra och blev jättefin i håret! Till henne ska jag defenitivt komma tillbaka! :) Nu känns det verkligen fint och fräscht. Köpte med en inpackning som hon testade på mig. Den innehåller lite pigment som gör att färgen i mitt hår blev mycket fräschare, utan att färga om! Perfekt för mig som använder toning och den kan bli rätt tråkigt, snabbt.

 

efter det åkte jag till fina Issa och mös med valparna. jag har hittat min favorit och jag vill haaaaa honom!! Vi gick en lång runda i Bruses skog och senare på kvällen kom Nille och så åt vi fyra middag och såg på idol. Perfekt fredagkväll efter en jobbig vecka ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0