Lördagsdjup

en kompis sa till mig, "fake it 'til you make it". Det var snack om både tentaplugg och lite annat. Varför ska andra tro att man inte kan något? Det är bättre att våga stå på sig och tro att man klarar något, för då börjar man tillslut att tro på det själv. Inte låta någon dra ner en i någon negativ cirkel för då kommer man ingenstans.

Det samma gäller ex vänner, varför lägga energi på små problem hos vänner du inte träffat på hur länge som helst, när det finns riktiga guldklimpar som ställer upp oavsett om det gått 1 vecka, 3 månader eller ett år! Koncentrera dig på de vännerna istället och var lycklig över att du har just så fina vänner!

igår åkte jag till Cicci och när jag kom dit hade hon gjort så fint med massa ljus och massa god mat hade hon handlat. Sen kom Issa och vi tre satt och snackade om allt och drack vin och mös. De två tjejerna är helt fantastiska. Jag har många bra vänner, och jag är så otroligt glad för alla!!
och min underbart fina familj. utan er hade jag aldrig varit där jag är idag. jag hade gjort allt för er!!<3



Kommentarer
Postat av: issa

Kan inte annat än hålla med dig !! Du förtjänar dem

bästa !!!!!!!!!

2010-10-04 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0