okej okej

jag ska lägga upp en bild på mina nya skor. men det är inte helt lätt att fotta med mobilen, ljuset blir kasst och jaja. den är inte rättvis alls. ser inte heller så höga ut, men det är tolv cm så jag blir för en gångs skull inte mini ;) men nelly har bra och billiga skor, kan man köpa en maaaassa =) det gillar vi!

 

annars idag har jag bara fixat med en massa. börjat lite med att analysera vår ena artikel som vi valt ut. handlar om de fyra vanligaste typerna av kroniska sår. intressant va? ;) tur det finns google translate säger jag bara..


Kommentarer
Postat av: linn.

snubbla inte i dem bara. haha. rena, rama KILLERHEELSEN!

2010-10-21 @ 21:53:00
Postat av: Isabell

nice :)

2010-10-22 @ 09:21:34
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0