slut i huvudet

har haft två jättebra dagar på vfun. allt är ju nytt för mig så man blir så himla trött i huvudet. igår "jobbade" jag till 21, vilket betyder att jag är hemma vid 22. men jag har alltid supersvårt att somna på beställning så ja det tog sin tid. när klockan ringde kl 5 imorse var jag inte pigg! menmen, de gamla gör det värt :) jag har alltid varit så himla alltid äldreboende och allt som har med äldre att göra, men jag har ändrat uppfattning. jag tror att jag mer varit "rädd" och kanske inte vetat hur man riktigt ska göra och betee sig mot en som är demenssjuk, men man lär sig. sen finns det stunder som får hela ens hjärta att bli varmt!! det är så värt det!

nu har jag precis suttit i två timmar och lagt mitt dumma schema. två timmar!!!! helt sjukt. blir inte min handledare nöjd nu så vet jag inte vad jag gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0