Som ett barn på julafton

eftersom jag inte är speciellt svårroad är att få ett nytt block jätteroligt! Jag fick en superidé när jag började T2. Det är ju så att vi som läser till ssk på BTH har såkallade terminstentor osv, och i T6 har vi ett internationellt prov och då kommer ALLT. så istället för att ha "vanliga" kollegieblock och massa löspapper i pärmar, så köpte jag lite mindre med ett hårt omslag. så det blir som mina egna små böcker med alla mina egna anteckningar. Så går de inte sönder heller som vanliga block lätt gör! skit smart tycker jag ;)
Nu ska jag börja på en ny, eftersom det är ett nytt tema ;) så nu ska jag fixa och dona. haha supernörd!!
men ja är man lättroad så är man! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0