ta mitt skimmer, för jag brinner

Igår var det en jäääkla utgång. så himla roligt!
Jag och Bell åkte till Issa och där satt grabbarna och kollade lite fotboll. drack vin, snackade och bara mös. Lite senare kom Anna och det var väl då det började spåra ur lite haha. in till stan och in på cardan.
en riktigt rolig kväll som faktiskt bevisar att spontant är bäst ;)

nu ska jag packa min väska för att åka hem till kalle igen.. fem dagar sen ska man hit igen! känns knappt lönt, men det är så mycket som händer denna veckan och jag saknar mina tjejer till tusen!

denna bilden älskar jag. önskade att jag kunde få umgås med dig varje dag men du är alltid i mitt hjärta<3

Kommentarer
Postat av: linn.

är det så att vi kanske ses på tivoli på fredag? det hade ju varit himla kul!

2010-10-31 @ 22:01:35
Postat av: issa

ååååh gullegrisen dåe ! Blev alldeles varm i kroppen med ett stort leende på läpparna. Älskar dig min fina vän !

2010-10-31 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0