vilken lördag...

har inte hämtat mig riktigt och nu ska jag strax ut på praktik.. vill bara dra täcket över huvudet igen!
i lördags blev det först middag hos Issa& patrik och efter det åkte vi Issa & jag till Anna. Satt och snackade skit med henne och Filippa och drack lite vin. Blev rätt sent och vi gick nog från anna någongång vid 1. Klockan var efter 2 när vi trillade in på Tivoli och jag vet inte vad det är.. Jag och Issa ihop ute är som en dålig?? :P kombination och allt spårar ur. Hade iaf riktigt riktigt roligt, som vanligt ;)

tyvärr skulle jag åka tåg på söndagen.. och jag som inte brukar bli bakis, fick årets baksmälla. mådde LITE illa. haha. och när jag kom till karlskrona vid halv sju kunde jag äta för första gången..

jaja. nu ska jag iväg! håll tummarna för mig att de gillar mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0