You got to show me something now

idag har jag gjort min första VFU dag. gick faktiskt rätt bra och jag fick en liten mjukstart. kom vid 10 och då var det rätt lungt, så fick en liten rundvisning i boendet. Sen sattes det igång lite. Jag är inte där som en resurs, vilket är rätt skönt så de blir mer som en extra. Men blev mest observation eftersom jag inte kan något haha. jag är väldigt framåt och nyfiken av mig som person, så jag frågar ju verkligen om allt. hoppas att de gillar det hihi. hellre det än någon tyst, tråkig människa kan jag tänka mig.
men jag kommer nog trivas där, hoppas jag!!

sen  blev det ett tufft pass på gymmet. har "kommit" på en ny övning, eller snott den från ett pass jag var på. en slags utfällsövning. mördar benen ;p hihi. så nu är jag heeelt slut och ska äta lite middag och sen är det slappe som gäller idag!! precis vad jag behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0