You'r just a boy

är helt galet trött. min hjärna funkar inte innan 6. tänkte platta håret lite imorse för jag la mig med vått hår = trollburr. men jag oooorkar inte. mysigare att sitta i soffan med täcket och bara vänta in tiden.

igår var vi på studiebesök på bakteriologen. det är dit alla prover skickas och körs tester på. väldigt intressant iom att vi precis läst mikrobiologi. Kul att se vart alla blod, urin, saliv m.m. m.m. odlingar görs. Hur man gör det och ja.

idag slutar jag halv två för att hinna hem i lagom tid. hade bara velat sova bort helgen egentligen, är så trött. men det är så mycket som ska hinnas med och känner jag mig själv blir det allt annat än vila :) Men det gör inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0