addicted to you

igår hade vi en riktigt mysig lördagkväll. en helt perfekt helg, lite fest och lite mys.
idag känns det dock som en vardag för jag fick gå upp tidigt och tvätta och nu har jag pluggat en del. fast att jag inte tycker att jag känner mig stressad, märker jag att jag är det när jag sover. sover sjukt dåligt och drömmer om att jag stressat ska försöka förklara vad respiratorisk alkalos är.. visst det är bra, haha för jag "övar" men man är ju helt slut i huvudet efter att bara drömma om farmakologi och mikrobiologi.

nu ska vi snart gå till loket och köra ett pass med zumba. sååå roligt! och ikväll är det ensam mamma söker, ännu mera mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0