dags för fredagsmys!

idag har varit en väldigt jobbig dag. vi hade våra tvärgruppsredovnisningar och jag var nervös till tusen. tur att jag var andra ut och sen släppte spänningen. skönt. nu är det "bara" tentan kvar, som vi fick reda på att vi bara har två försök på, annars är det hej studieuppehåll eller hej läsa om termin 2! roligt?? spelar ingen roll, jag SKA klara denna jävla tentan, men på första försöket känns det lite jobbigt, men inget är väl omöjligt??

så när jag kom hem var man helt slut i huvudet och i kroppen. tittade lite på greys sen gick johanna& jag till gymmet. där kan man verkligen släppa allt som har med omvärlden att göra, skönt..

nu har jag ätit världens godaste middag (för att ha varit jag som gjort den.. schnitzel med pasta, mumsmums) och duschat. ska snart gå över till tjejerna och ha lite fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Isabell

klart du klarar den på första! du har ju gjort det med alla andra :)

2010-09-28 @ 17:06:18
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0