fest med sskarna

igår hade vi lite tenta avslut. vi var sex tjejer som åt på en restaurang som heter Antons. sjuuukt god mat. där satt vi och snackade skit om allt och inget tills vi gick hem till Johanna och fortsatte lite där. jag vill INTE veta hur mycket alkohol jag har hällt i mig igår, men jag vet att det inte är lite så tack gud för att jag mår såhär bra idag! shottar efter shottar (vågar jag säga att det var ren vodka?!) och drinkar..
vid 12 ramlade vi in på nivå och det slutade ju inte där. en kille i min klass fick för sig att beställa in 25 shottar... inte lungt!! men roligt hade vi :)
blev lite fyllemat på michelles innan jag promenixade hem..

nu ska jag packa väskan så jag kommer hem idag.. jag skulle egentligen ta tåget som går om tio minuter, men det orkar jag inte riktigt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0