Fredag

igårem fick jag en släng av en förkylning eller något. frös som bara den och var heeelt slut i huvdet. förmodligen är det stress och för lite sömn så kvart över nio somnade jag. och idag mår jag "bra". ska snart gå till skolan och vara där ett tag.. sen är det heeeelg = sovmorgon och inga måsten!

varje morgon har jag igång mtv och varje gång sensationreklamen blir jag lika ledsen över att jag inte ska dit iår. förra året var heeelt fantastiskt och det var så roligt! men man skulle åkt exakt samma gäng och bo på samma ställe (dock fixa en taxi hem istället för att gå....). önska går ju :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

och så skulle vi haft sköna vinterjackor på oss....

2010-09-17 @ 21:51:52
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0