helsingborg<3

nu är jag hemma i min säng, i mitt lilla rum i Laröd. riktigt mysigt..
kom hem på eftermiddagen och åkte hem med mammi. körde ut till väla och köpte ett par skor jag velat ha ända sedan det kom ut, easytone. tänkte ha dem på min vfu för de är otroligt sköna men de blir kanske lite varma.. sen körde jag snabbt hem till issa för lite VALPMYS. jag dööör så underbart söta de är! jag lyckades inte sno med mig en hem, men det är ju en dag imorgon också... hihi ;)



inte världens bästa bilder, men det är inte helt lätt att ta kort på små busar som bara rör på sig :)

Kommentarer
Postat av: issa

Jaa massa valpmys blev det :) Vet du va, idag biter de lite på varandra ;p hihih och jag TROR jag såg någon vifta på svansen en kort stund :) såååå söta!

2010-10-04 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0