I'm gonna find a way to make it

idag är man lite sliten.. jag åkte hem till issa igårkväll och vi mös lite innan Anna, Filippa och Bell kom och hämtade upp oss. Vi åkte till Frida och förfestade för att sedan åka in till stan. Blev en sväng till utposten och Tempel.
Mycket trevligt och det var så mysigt att träffa alla igen!

Emma och jag snackade för någon dag sedan om att man lever verkligen i en liten fantasibubbla i Karlskrona på något sätt. Det är lite som i en pippivärld, vi är som barn utan föräldrar som bara hittar på en massa skoj. Det känns inte speciellt "seriöst" där eftersom ingen av oss har ett 8-16 jobb utan man pluggar lite när man känner för det typ. haha nog bra det låter, men det jag vill komma till är nog att sen kommer man hem här till helsingborg, där allt är så seriöst. på gott och ont. Så på ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka till min lilla "fantasivärld" även om helsingborg är i mitt hjärta ;)

hihi nu ska jag och mamma gå och titta på de nya husen de byggt i laröd, sen ska vi eller för min del, äta årets sista glass på sofierokiosken muuuuuums! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0