jag lever

hoppas att ni höll tummarna stenhårt. jag är så sjukt nöjd över migsjälv idag! vi skulle ha kapillär (fingret), subkutan(fettet) och intramuskulär (muskeln) provtagning idag. om man känner mig ordentligt så vet man att jag har haft en sån sjuk nojja över sprutor. jag trodde att jag skulle få packa ihop alla mina grejer i eftermiddag och hoppa av allt. så illa är det. MEN jag klarade det. nu behövs bara lite övning, man var ju något nervös ;) tackar min basgruppsvän att hon vågade att jag testade på henne, fast jag var toknervös. nu ska man "bara" klara det venösa om två veckor. någon kommer att få dra dit mig. men jag ska fan klara det, har jag kommit så långt nu så ger jag mig inte.....


nu i eftermiddag blir det massa tvätt, skojskoj. tjuvade den andra tvättstugan också för jag såg att ingen bokat den.. hoppas att ingen blir arg ;) 


roligt va, tvätt och skola?? ;)

Kommentarer
Postat av: issa

jaaag vet hur otroligt mesig du är, så dutti sara!!! :D

2010-09-08 @ 16:43:21
Postat av: Malin

du är bäst! jag drar dig till det venösa! du kan få göra det på mig..

2010-09-08 @ 17:35:34
URL: http://seendes.blogg.se/
Postat av: HELLE

ååh vad roligt att sticka!! men inte att stickas.. usch! haha :)

2010-09-08 @ 21:10:48
Postat av: Michelle

Hejja Sara! :) Har du klarat detta så är det andra inget alls! Det fixar du!

pusss

2010-09-09 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0