onsdag

min ändå sovmorgon (eller ja.. iaf på två dagar ;)) och så börjar den borra eller slipa golv eller något i vårt hus. så jävla störigt. så där sprack mitt mys! istället ska jag promenera iväg och handla lite bär och grejer ;P
sen är det hemma plugg som gäller, mikrobiologi idag tror jag det får bli. eller mest krut på det. vad skööönt det ska bli när detta är över. fast jag gillar pressen =)
igår snackade vår handledare lite om venprov och berättade att de bara hade den "grova" kanylen inne. och jag protesterade och sa att har de minsann inte beställt den svarta får ingen röra min arm. jag förstår inte ens att jag går med på att elinor ska få sticka mig, men detta är ju 2010 och det är då jag verkligen ska våga allt!:P måste nog bara förbereda mig lite metalt för detta så jag vågar ta mig till skolan den dagen..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå grova? jag ska bli stucken på fredag. och sticka på fredag. venprov alltså. nej nej.. ingen ska röra min arm med en grov nål!

2010-09-15 @ 09:44:52
Postat av: HELLE

grov och grov.. den är nån millimeter tjockare, känns liiite mer, men blir bättre provresultat för risken för hemolys minskar..



men titta på ett annat håll och andas lugnt, så ska du se att det går bra :) jag hatar själv att bli stucken! men det brukar gå bra ändå :P

2010-09-15 @ 10:59:35
Postat av: Isabell

klarade du den där hemska karusellen på liseberg där vi fick dödsångest, så tror jag nog du klarar en nål galant ;)

2010-09-15 @ 14:11:38
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0