så jävla kass dag idag

idag är inte min dag. även om det bara är töntiga saker som jag surar över, så låt mig sura.
skyndar mig hem från skolan för min tvättid började kl 14 och jag har ett halvt berg. trodde jag iaf, den började kl 6.30 och slutade när jag kom dit. kul kul. så nu får fick jag en tvättid på onsdag nästa vecka. mamma skrattade åt mig och sa att jag skulle ta med det, på skoj. skratta lagom sa jag.. vet ni att det faktiskt är del som gör så? åker hem över helgen så att ens föräldrar får tvätta allt? pinsamt.

sen fick jag hem en bok som jag väntat på, för vi ska arbeta med folkhälsomål. när jag får boken står det endast vad målen heter, inte vad de innebär. neeeej det får man använda google för att få reda på. så fruktansvärt jävla onödigt. hoppas verkligen att min handledare har en bra förklaring annars skickar jag tillbaka den..

megatöntigt va? =) men ibland blir man på dåligt humör av småsaker.

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha.. min bror tog hem sin tvätt från kristianstad när han skulle hem på helgen :P

2010-09-02 @ 20:38:57
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0