tillbaka i Karlskrona

så är man här efter en tooooppen helg hemma. behövde inte ta slut så snabbt ju. mamma är nog det sötaste som finns och försöker packa på mig så mycket som möjligt. haha tex tvättmedel! skitgött, slipper man att lägga pengar på sådant tråkigt..

nu har jag precis varit på gymmet med johanna och kört lite överkropp..
sen måste jag verkligen handla lite mat. kylen ekar. på riktigt. någon som har lite förslag på vad man kan äta i veckan? jag är asdålig på det. helst får det inte ta mer än 10 minuter att laga ;) ni ser vilken motivation man har..

nej nu ska jag försöka läsa lite immunologi och känna mig lite korkad. det är verkligen assvårt. sen springer jag nog över till Bredgatan 16 ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0