tjoohooo

som vanligt ska jag fylleblogga. fredags em bestod av lite gym och core för att sedan springa inom hemköp väääldigt snabbt. johanna kom hem till mig och vi hade kräftskiva för oss sjävla med massor av kräftor, baguetter, sallad, oliver och annat gotte. efter vårt fredagsmys så åkte vi till kungsmarken. för er som inte varit där, är det typ som rosengården i malmö, och det är många som rekomenderar en att inte åka ensam dit!! (så ska ni plugga på bth, flytta aldrig dit). Vi kom till emina och där var en massa ssskare och lite anna folk. vid halv elva något ville hennes grannar inte mer utan hotade oss med pelisen. jätte roligt om man var med ;)

sen blev det harrys som vanligt och som en tröst för att jag inte får åka till sensation i år hade de idag en dj från holland som körde lite det stuket ;) blandat med rnb. det bästa från två världar :)

nu har jag ätit den bästa fyllematen, baugetter med ost/gurka och tapenade. tapenade får mig att tänka på mina underbara famlij som gör den bästa maten och har ni aldrig testat tapenade så ska ni göra det ;)

fredagsmys<3

är det ssskare med är det aldrig lungt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0