To be with you

efter min kassa dag så gick johanna&jag på spinning. bästa passet på länge! sjukt bra musik och så bra instruktör. kan nog tänka mig att planera in det en gång i veckan som omväxling. bra för benhinnorna med ;)
men på kvällen ringde pappi och en olycka kommer väl aldrig ensam? Jag önskade så att jag kunde vara hemma hos min mysiga familj, men jag gör ingen bättre nytta där, men det hade känts bättre.. vad jag saknar dem nu, men det är inte långt kvar!!!

idag är det plugg som står på schemat, ovanligt? vi har tvärgruppsredovisning imorgon, är lite nervös. vi läser ju pbl för er som inte hängt med och då är man en grupp om 7-8 st. så totalt är vi 9 grupper. så en från varje grupp ska redovisa om ens grupps arbete. vi har om koagulation som inte är helt lätt med alla faktorer som motverkar/ bidrar till det. sen ska man plugga in alla andras med, underbart!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Shit, med plugg ni har vännen. Men det fixar du. Jo, tyvärr vaknade jag imorse kl 0500 och var så täppt i näsan att jag inte kunde somna om igen, för det gick inte att andas genom munnen för då kittlades det i halsen.. Så upp kolla tv och film för att befinna sig på jobb kl 09. Vilken bra start? Nä så det blir inge gym idag för om jag går kommer det bli sju resor värre.. :(



Kramar!

2010-09-23 @ 13:21:06
Postat av: HELLE

älskar spinning :D

2010-09-23 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0