en dag på mottagningen

nu har jag gjort min andra och sista dag på mottagningen. det är spännande, men jag längtar till avdelningen. på mottagningen testar man mest på, och efter några ggr med varje undersökning känner man sig färdig. idag fick jag vara med på en coloskopi för första gången (genom tarmen....) och det var jättespännande ;) men fy sjutton, en sådan undersökning vill jag helst slippa! sen blev det några gastroskopier innan lunchen med..

på eftermiddagen kom en uska och pratade om sårläkning, även det var jätteintressant. man har mycket att lära om man säger så! tur att man har ett tag till på sig ;)

fick en härlig promenad hem och nu har jag ätit lite middag och väntar på att J ska bli färdig så att vi kan promenixa bort till gymmet.. 


ssk sara :) eller blivande ;)


Kommentarer
Postat av: linn.

kolla vad stilig du är i uniformen ;) :*

2011-04-26 @ 20:08:26
Postat av: Isabell

sicken söt sköterska :) du passar jättebra i de kläderna!

2011-04-26 @ 23:30:35
URL: http://www.ibergsten,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0