en kväll, en dag

en update från en sjukt sliten sara. igår jobbade jag kväll, idag dag. nya intryck. promenad till och från sjukhuset (som för övrigt är sjukt duktigt gjort. inte alla som går pw kl 6 på morgonen). dessa två dagar har vi haft egen sal jag och min t6a. dock en tvåsal (där två pat. ligger) men för att vara nybörjare är jag nöjd över mina insatser. det är lite klurigt innan man kommer på vad som kan vara relevant att läsa på i journalerna för att kunna ge den absolut bästa vården. men jag bara älskar det. jag är rätt! så känns det nu iaf ;)

menmen. nu när jag kom hem slutade inte slitet. är tvungen att tvätta då jag nog inte gjort det på en månad. helloo smutstvätt. och det hade behövts ett tag med dammsugaren. men sen ska jag lägga mig i soffan och inte röra mig ut fläcken!! :)

imorgon blir det en dag på kirurgmottagningen. spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0