fredag - lördag

i fredags hade vi lite förfest hos mig och ett glatt gäng tjejer vart samlade. det blev lite trångt i min lilla etta men jättetrevligt, verkligen. Rebecca & fiona var superbra! riktigt bra tryck.
vid tre promenerade johanna, johanna j och jag hem och med fick vi oss lite fler killar från klassen. kändes som ett läger när man vaknade upp på morgonen och det vart folk över allt. nog för att min soffa är skön, men att sova på den en hel natt är ingen höjdare haha.

på lördagen gick johanna, gustav och jag in till stan för att äta lite frukost och det blev thai. riktigt gott.. men vi var inte så pigga så vi fick gå hem igen och sova några timmar. det är ju helt underbart med eftermiddagsvila, visst?

på kvällen gick vi och åt årets första glass på glassiären. sjukt gott. glassiären är ett måste om man besöker karlskrona. de har hur många smaker som helst, och en smak är tre kulor. och billigt är det med :)

lördagkvällen spenderades med johanna och vi hyrde film, köpte massa gott och bara slappade. välbehövt :)





Kommentarer
Postat av: linn.

tack för den superbraiga förfesten i fredags och för trevligt sällskap! hoppas att vi ses snart igen :*

2011-04-10 @ 20:00:17
Postat av: Anonym

Du är saknad Sara

2011-04-14 @ 04:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0