friday, i'm in love

haft en toppendag på praktiken. var med på ronden, tagit venprov, tagit loss agraffer (istället för vanliga stygn använder man nu ofta något som ser ut som häftklamrar), pillat lite med drän och annat smått och gott ;) lär mig en massor och längtar redan till måndag! :) härligt när det är så!

nu har jag duschat, sovit och ätit. ikväll ska vi "se" rebecca&fiona på harrys! så det blir lite förfest hos mig först, roligt! :)

kan iaf önska att det var sådana här drinkar jag skulle dricka ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: HELLE

ååh vad roligt :)) kul med lite sjukvård!



jag ska också se rebecca & fiona, de kommer hit på skärtorsdagen :D :D

2011-04-08 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0