godmorgon!

har sovit som en prinsessa idag. stängde av ljud/vibratorn på mobilen igår och vaknade halv tio. underbart!! :) har precis ätit en god frulle och hällt i mig lite kaffe. idag tänkte jag förbereda mig lite inför VFUn genom att läsa på de olika diagnoserna som kan uppträda på min "del". det kallas för övre gastro och innebär sjukdomar i magsäcken, gallblåsan och bukspottskörteln. först tyckte jag att hela magetarm- avdelningen verkade lite tråkigt, det känns ju mycket mer spännande att vara på hjärta eller något liknande? men dessa organen är så viktiga för oss och ju mer jag lär mig om dem, desto mer spännande blir det!

så nu kommer emma strax över så att vi kan hjälpa varandra lite. hon har redan haft sin praktik och ska ha sin teori nu, så det är perfekt att man kan utbyta tankar och reflektioner :)


Kommentarer
Postat av: malin

hihi jag är ju på hjärta/torax. och det är väldigt spännande..:)

2011-04-05 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0