heldag med Johanna

igår hade vi en riktig heldag. tränade, hem och bytade om och sedan gick vi på stan. jag shoppade en sjal på hm i en lite roligare färg än svart (duktig sara..) och bodylotion och duschgel från bodyshop i lukten Love etc. den är en av mina favoriter och perfekt nu när man har praktik och inte ska lukta för starkt med parfym osv.

vi träffade petter och tog en fika med honom på 1344. petter är en kille som gick i min basgrupp första terminen och är nog en av mina närmaste killkompisar här i karlskrona. men nu har vi inte träffats på ett tag så det var roligt att gå in i varandra så.

Johanna, rebecca och jag hade bestämt att vi skulle se water for elephants kl 21 men johanna och jag orkade inte gå hem emellan så vi gick till stars och tog ett glas vin och snackade skit. massor med folk, jätteroligt! :)

sen kl 21 såg vi då water for elephants och den var kanonbra! rekommenderar jag verkligen!! robert pattinson är en av mina favoriter just nu och han spelar så bra i denna filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0