ingetliv.se

hela helgen har bestått av praktik. kväll i lördags, morgon i söndags. promenad till/från & gym efter praktiken= sara somnar kl 20..

idag har jag börjat kl 7 och dessa tre dagar har verkligen varit full rulle. vi har hand om fyra egna nu och det är en del att tänka på ska jag säga er. att de flesta dessutom är väldigt sjuka gör ju inte saken lättare. längtar tills man får in allt på rutin utan att behöva tänka efter hela tiden. men har verkligen lärt mig en massa nu dessa dagar!

imorgon är jag ledig vilket är underbart. har dock en basgruppsträff och en liten miniföreläsning med stomiterapeuten, så jag måste ta mig till sjukhuset ändå..

nu ska jag bara mysa hela kvällen och ha en riktigt skön sovmorgon imorgon utan att ha ett alarm på mobilen:) EFTERLÄNGTAT

Kommentarer
Postat av: linn.

eh, du den där rubriken passar jag verkligen under ! jobbat 8 dagar i rad nu. börjar bli rätt less på det. haha ! hoppas allt är bra med dig sarisen. PUSS

2011-04-18 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0