ledig torsdag

är helt underbart att ha en ledig dag.. började dagen med en härlig morgonpromenad innan frullen men det blåste tyvärr lite för mycket, men det är ju inget ovanligt här!

mötte upp johanna och vi gick till stumholmen för att sola lite, men det blåste lite för mycket där med så vi gick till min innergård. vid 14 gav vi upp mot blåsten och bytade om och gick en sväng på stan. jag har fått så dålig hy på sjuka huset så jag ville köpa ngt nytt för det. jag har nog testat det mesta, från dyra bioline till billiga nivea men inte hittat något som passat mig riktigt.. men nu ska jag testa något som heter formula 10.0.6. även om hon på kicks tyckte att det var lite kraftfullt för mig.. men vi får väl se :)

nu har jag ätit lite mellis och ska bege mig till gymmet :) hoppas på ett bra pass idag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0