min påskhelg.

varit lite dålig med att uppdatera, men här kommer en kort sammanfattning av min underbara helg

skärtorsdagen: åkte jag från kalles. träffade en gammal kompis i hässleholm, som egentligen bor i sthlm nu! hur sjukt är inte det? fick iaf lite sällskap på vägen hem.. min faster hade även kommit till hbg så eftermiddagen/kvällen vart det mys hemma på altanen. helt underbart.

fredagen: Karl hämtade sin nya bil som vi var tvugna att testa.. blev ett besök på max (såklart...) och åt frisco fast med den nya dressingen. looove it ;) en snabb sväng på väla, shoppade nya, mörkblå converse och en apsnygg väska från mq. den kommer jag nog att slita med hälsan ;) blev lite glass på gröningen med. sommaren är här!! :) påskmiddag hemma på kvällen och sedan kom Tove och hämtade mig. Mogwai, hampan och tillslut tivvan för billiga och GODA drinkar. myspys kväll.

lördagen: låg och solade på fm och gick på promenad genom laröd. jag älskar karlskrona. men laröd/hbg är det bästa jag vet. mina barn ska växa upp i laröd. finns inget bättre område!!
vid 14 kom lite släktingar hit och vi firade mammas födelsedag. mamma gör världens godaste mat och världens godaste tårtor!! mums mums!! på kvällen åkte jag till issas kollo och träffade hennes familj lite :)

söndag: åkte karl och jag till gröningen. först vart det lite kyligt, men sen brände det på. heelllooo kräftan. och karl är rödare än rudolf på näsan. det var tom vissa som tog sig några dopp! hade jag haft en bikiniunderdel med så hade det nog inte varit långt ifrån.. riktigt svettigt blev det. känns sjukt, den 24e april sitter man redan i bikini. vid 15 var vi båda två riktigt varma så karl drog till gymmet och jag promenerade hem. riktigt härligt väder att gå i :) ikväll har vi haft familjemys med middag ute på altanen med gott rosé och massa godis!

imorgon måste jag åka tillbaka. men det ska tydligen bli rätt fint imorgon med så jag funderar på att ta ett senare tåg och steka lite till ;) får ju passa på när man har trädgård! :)


Kommentarer
Postat av: linn.

låter som en helt fantastisk helg :)

2011-04-24 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0