om att hitta rätt

jag vet att jag tjatar, men jag måste. jag bara älskar min praktik. jag älskar tempot. jag älskar att jag lär mig något nytt varje dag. jag älskar det jag gör. det känns verkligen som om jag hittat rätt.

jag har alltid varit fashinerad av människokroppen och av hur den fungerar. jag tycker det är otroligt spännande hur den medicinska biten kan påverka kroppen. jag som inte trodde att jag skulle gilla omvårdnadsbiten, älskar den. hur men med enkla små medel kan hjälpa kroppen till det bättre. och att den medicinska delen och omvårdnadsbiten går hand i hand, passar mig perfekt. man får det bästa av två delar :)

det märks verkligen att det är skillnad på morgon och eftermiddag/kväll inom vårdyrket. det har inte alls varit lika stressigt idag och man hinner reflektera lite mer över vad man gjort. men idag har jag lärt mig lite mer om omläggningar och fått ge lite olika injektioner osv. spännande!!!
hoppas att ni haft en lika bra dag som jag haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0