två dagar på praktiken

är gjorda nu.. en kväll, en morgon. jag trivs jättejättejätte bra (hittills) och min uska är jättebra. känner verkligen att jag lär mig en massa. hon kan allt! låter kanske konstigt att vi går med uska första tiden när man läser till ssk. men jag kan ju inte komma som färdig ssk och delegera runt när jag inte ens vet vad en usk kan göra. de gör ett otroligt bra jobb! och jag säger bara en sak, jag älskar det. jag vet precis varför jag vill jobba med människor. varje människa är unik och bär på en otrolig historia. älskar att höra om hur deras liv varit och vad de gjort och hur de tänker&tycker. man bli förvånad många gånger ska jag säga er!

sen kan jag ju bjuda på en sak, som det känns bara händer mig. i början av förra höstterminen var jag rätt mycket på gymmet, och där tyckte jag att där var en snygg kille som jag spanade in. lite ögongodis så när man stod på crossen ;) i mitten av terminen såg jag honom på en öppen föreläsning (som alla terminen får gå på) och förstod då att han läste till ssk och sa på skoj att jag hoppades att jag fick honom som T6a. gissa vem jag har som T6a??! hahah helt galet. han är trevlig och så, men upptagen ;) haha och jag har inte vågat säga det som jag nyss skrev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0