Hej från Kna!

nu sitter jag all by myself i min fiiina söta lägenhet och borde egentligen packa upp och fixa lite.. men Johanna kommer inte förrens 17 och emma jobbar så ingen stress!

igår körde mamma och jag upp, pappa blev sjuk så han fick stanna hemma.. Väl framme i kna bar vi lite snabbt upp alla grejer och körde iväg till maxi.. När jag handlar får jag för mig att vara jättenyttig = det blir väldigt dyrt (varför är det så, det nyttiga borde väl vara billigare??!) och när vi närma oss slutet får jag lite panik över att det blir rätt mycket pengar.. men snälla mamma säger då att hon betalar allt och frågar om det inte är något mer jag behöver. asså mat är den bästa presenten man kan ge en student tror jag??? annars blir det lätt att man snålar med varorna = inte lika bra mat = man orkar ingenting. så presenttips till student, matpengar!

lastade in maten i kyl/frys och gick till glassiären.. finns nog ingen som är så glasstokig som mamma så hon vart nöjd!

på kvällen åt vi på vår favvorestaurang här, Lisas sjökrog. Båda tog panerad abborre med pressad potatis och kantarellsås! inte fy skam.. och till efterrätt tog jag tobleronecheeseckake ;)




mamma på Lisas.. är vi lika? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0